неділю, 4 липня 2010 р.

НАРЕШТІ!!!! Або "я созрела"))))











Усім привіт! Нарешті я набралася сміливості та терпіння створити свій блог... А точніше - щось тут написати... Чесно кажучи, в цьому вся проблема... Говорити я можу багато і довго, а от написати перший пост насмілювалася півроку)
Так от... Рада вітати Вас на моїй сторіночці. Я - Pomaran4a. І сторіночка в мене теж помаранчева)))
Тут показуватиму результати свого захоплення. Надіюсь вони Вам сподобаються чи не сподобаються... Головне, щоб Ви не пройшли мимо. Рада буду почути Ваші думки, а особливо критику... Адже це така штука, яка неодмінно заставляє вдосконалитись...
Відразу покажу Вам деякі останні свої творіння... Якби показувала їх окремим дописом, то назвала б напевно "Масштабний скрапліфтинг!", оскільки скрапила вперше, надихнувшись ідеями асів у цій сфері...
Дякую, що завітали... Заходьте ще!
P.S. Щось в мене все кудись поскакало... тому буду вдячна порадам про те, що таке блог і як з ним боротись)))





3 коментарі:

  1. Привіт!
    З блогом не треба боротись - його треба любити, вивчати та оновлювати. З часом розберешся :).

    ВідповістиВидалити
  2. Ура!Привет!!! Я знаю, что тебе есть чем нас удивить!Жду...
    Открытки классные!

    ВідповістиВидалити
  3. Тань, а ще на нього треба багато часу та терпіння(((
    Sasha, дуже дякую!!! Я буду старатися, хочп да Вас мені ще дууууже далеко)

    ВідповістиВидалити